ECLIPSE


Idag är det dags. Jag, Wilma och Hannah ska se Eclipse. Dom har väntat på mig (det har ni va?), att jag skulle läsa färdigt boken, jag har läst den lite innan men la av med den. Nu har jag läst ut den och är redo för filmen :D




Jag har bara 165 sidor kvar i Så länge vi båda andas! Snart så har jag läst hela serien, då är det bara att börja om, och kolla på alla filmerna....IGEN!

Puss&kram ♥


Klicka på bilden för att komma till tävlingen
Postat av: Carina - inspirera

Jag har ju inte varken läst böckerna eller sett filmerna...men de verkar ju som om ni tre gillar dem/den!

En härlig eftermiddag var det iallafall!

Kramen.

2011-04-11, 15:44:16 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Glömm inte att läsa den tunna boken som heter "Bree Tanners andra liv". Bree är den lilla svarthåriga tjejen som man inte vet vad som händer med den. Den kommer jag läsa efter jag har läst hela serien :)



Hejdå!♥

2011-04-14, 18:11:57 -
Postat av: WilmaH

Kommentaren över var från mig :)

2011-04-14, 18:13:04 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: