Härliga fredag!

Idag är det ÄNTLIGEN fredag igen.


Här på Öland så har vi haft soligt mest hela dagen...!
Mamma och jag tog en fika ute i solen när jag kom hem från skolan, vilket jag tycker är riktigt somrigt!
Vi har fönster och dörrar öppna och det är riktigt skönt, men snart kommer väl pollen! Ja, ja :D
Och nästa vecka är det PÅSKLOV!!!! På tisdag ska vi ha en vårfest och då ska vi i bildgruppen ha en utställning. Det ska bli kul, och på Torsdag ska vi klä ut oss, titta på film, få godis, ha disco (kanske inte så roligt) och sluta vid ca. 11.30!
Idag ska jag nog läsa lite på eftermiddagen och kanske (då och då) kolla lite på tv...eller!

Puss&kram ♥


Glöm inte att vara med!!! Vinnaren dras på måndag.

Postat av: Carina - inspirera

Kan bara hålla med om att fredag är härliga! Speciellt när solen skiner...hoppas hela helgen blir solig och varm!

Ha en underbar fortsättning på dagen!

Kramen.

2011-04-15, 15:21:31 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Tilda

poolen?

har ni pool?

2011-04-15, 17:23:15 -
Postat av: MariaP

Hejhej Jonna! Du undrad på min blogg hur jag la upp smilisar och det kan jagsäga att jaggick in på designadinblogg.se och där så rullade jag ner lite till det kommer en ruta som heter "mina videoinstruktioner" och där så letar du efter filmen lägga in smilisar till sin blogg och så ser du den filmer och gör sm han säger, dt är inte svårtoch tar bara 2 minuter

2011-04-15, 22:30:48 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/
Postat av: JonnaK

Sv till TIlda: Inte Poolen, Pollen (du vet snuva, röda ögon, allergi!)...

2011-04-16, 12:18:29 - URL: http://karlssonjonna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: