Idag på schemat...

...jag ska till vårt vackra Kalmar med Lina :)
Jag ska inte ha något speciellt, men det är väl alltid kul att gå på stan med sin kompis.
Jag ska däremot kolla på vårjackor, jag ska ha en när vi ska till Åland i maj, har mamma sagt...


Dessa jackor gillar jag (vad tycker ni :question:  ), jag provade den beige jackan igår, den var både snygg och skön. Men lite lång...!

Jag tror att min faster med sambo kommer senare idag, jag hoppas kunna få träffa dom!!!

Pusss&kram ♥


Glöm inte att vara med! Vinnaren dras på Måndag

Postat av: Carina - inspirera

Jag gillade skinnjackan du provade också. Men dessa är helt ok tycker jag. Ha en riktigt kul eftermiddag. Kramen.

2011-04-16, 12:30:39 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: