P Å S K L O V!!!!!

Idag i skolan klädde vi ut oss....inte så många, men en del :P
Jag klädde ut mig till cowgirl!



Vad tycks :question: Jag är nöjd. Efter skolan följde Hannah med hem till mig, och vi har kollat på tv och nu bloggar vi!

Idag fick vi gå hem vid 11.10 från skolan :thumbup: Vi har inte haft några riktiga lektioner, utan bara tittat på film, haft disco och fått godis&chips.
Nu har vi PÅSKLOV! Jippie!

Vid fem idag ska jag vara vid min fiollärares hus, sedan ska vi åka till Segerstadskyrka och spela på påsk..någonting.


Pok ♥
Postat av: Hilma

Tja, det var inget fel på din utklädnad

som "cowgirl".

och du, vi syns sen hos Lotta vid 5-tiden:-)

2011-04-21, 14:11:10 -
Postat av: Carina - inspirera

Jag tyckte att du var jättesnygg! Kul att göra något annorlunda i skolan precis innan lovet!

Det måste kännas riktigt skönt att ha lov.

Det ska verkligen bli spännande att se och höra Stråkorkestern ikväll...en bra start på Påsken.

Kramen.

2011-04-21, 15:10:07 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Alice

söt blogg kolla gärna in min :)

2011-04-23, 00:32:05 - URL: http://lessis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: