Vårbilder

Ja, nu är det vår :D Och jag har varit ute på promenad och tagit lite bilder.

Här är lite påskbilder från Helgen:



Och här är lite utav bilderna jag tog när jag var på promenad. Men det finns mycket mer :thumbup:


Jag har alltså fotograferat allt, både påskbilderna och vårbilderna.

Jag gick en runda i skogen. Och där märks det att det är vår, det är grönt ÖVERALLT och rätt varmt ute!
Bilden högst upp till vänster, är en fjäril, som precis lyfter. Jag tog många kort på den, men inget blev sådär perfekt. Men det var det bästa!

Hur har ni haft det i påskhelgen, den är ju inte riktigt slut än, men hittills då :question:

Puss&kram ♥


Postat av: Carina - inspirera

Vilken fin header!

Vilka underbara foton!

Vilken härligt solig, varm och skön påskdag...

Jag är riktigt nöjd!

Kramen.

2011-04-24, 15:55:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: