Åskan i gårkväll

Idag blir det nog lite slappa :) Om inte någon ringer då...
Det blir lunch hos mormor och morfar, så jag måste väl klä på mig lite! 

Det var ett jätteläskigt oväder (okej, det var inte superduper läskigt, men lite läskigt var det!)
Åska, regn och kolsvart himmel... och sedan blixtrar som lyste upp himeln. Med lite muller i bakgrunden.
Wooo, scary :)
Och sedan gick strömmen (eller om pappa stängde av huvudströmen??) så jag fick sitta och läsa med en ficklampa...så mysigt!

Nu måste jag göra mig iordning för att jag ska cykla!
Postat av: Carina - inspirera

Jag kan ändå tycka att det är lite mysigt men lite skrämmande med åska... vilken mörk himmel det blev!

Att sitta och lösa med ficklampa är ju härligt ;)

Kramen.

2011-08-09, 13:37:22 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: