Ensam igen!!!

Idag börjar mamma och pappa jobba (haha), så jag blir ensam hemma, vilket är skönt ...!
Vet inte riktigt vad jag ska göra idag, slappa, läsa, va med någon...igen aning :P

Jag vet att jag VILL baka muffins, och jag har en muffinsmix hemma, så svårt är det inte.
Och jag brukar klara det bra, faktiskt!
Så det ska jag göra idag, det är redan bestämt.

Men annars, vad ska jag göra? Några tips...kanske ta en
fotopromenad...kan behövas. Eller läsa lite (håller på med Nu
eller Aldrig, den är rätt bra faktiskt)...

Fast jag kanske ska börja med att göra mig iordning, klä på mig,
borsta tänderna och sådant...kan ju vara bra att starta en dag så
:)


Igår var Mamma, jag och pappa i Borgholm, vi gick runt och kollade
i roliga affärer och hade trevligt.
Vi åt Ölandsglass, jag tog Aprikosssorbet och pappa tog Romrussin
(tror jag), det var jättegott...

Sedan åkte vi vidare till Sollidens-slottscafé och fikade..det var oxå jättegott.
Vi åkte sedan hem, och läste.., tittade lite på tv och åt mat (igen)
Postat av: Carina - inspirera

Javisst kan det vara skönt att få sköta sig lite själv också...

Muffuns låter ju som en bra idé!

Kramen.

2011-08-08, 11:58:47 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: