Fixat Julias blogg, brännbollen

Idag har det vart en jättebra dag!! Eller, ja. Vi gick ju till Sjöbergs äng, först och främst, och spelade Brännboll.
Gick faktiskt inte helt fel, om man bortser från slaget som kom en halvmeter :)
Men vårt lag vann (WOHOO) med 108 över 93 och 78, men alla fick bra poäng och hade roligt, förhoppningsvis!

Sedan gick vi tillbaka till skolan och åt lunch, och sedan vanliga lektioner. SET och Sv. Helt okej lektioner.

Och sedan fick vi cykla hem, jag va med Julia (W) idag! Vi fixade hennes blogg och övade engelska!

 
Om ni vill se hennes blogg, gå in HÄR!

Iallfall. Ikväll ska jag bara göra tre saker till, som är planerade :)
Duscha, Engelska och Fiol. Och antagligen kommer jag att kolla på Halv åtta hos mig!
Det var väl det..lite info om vad jag gjort, och vad jag ska göra!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: