Gomorron + mycket mer...

Mamma väckte mig innan hon åkte idag, 6.40, så nu är jag färdig med allt!
Packat gympaväskan, klätt å mig,  ätit frukost, borstat tänderna, borstat håret, mascara....allt är färdigt!
Nu ska jag bara cykla till skolan oxå, om tjugo minuter. Jag ska träffa Alva, och sedan vidare till skolan, och sedan lektion, efter lektion efter lektion. Och sedan, cyklar jag till biblioteket och ska lämna några böcker, sen cyklar jag hem :)

Det var väl hela min dag/eftermiddag!! Så, jag har mycket att göra idag, känns det som!

Har igentligen inget att skriva om, så jag ska väl bara säga gomorron!

Postat av: Carina - inspirera

Ja, tänk vad man kan hinna med när man går upp tidigare och får vara ensam hemma ;)

Ha en riktigt skön dag och kväll!

Kramen.

2011-08-24, 15:54:51 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: