Har sytt lite i en tygväst

Har sytt till en tygväst som jag köpte på Ullared för 9,95 :-
Sydde / la upp längden (eller vad säger man?) och satte fast knappar :) Är rätt nöjd faktiskt, kanske hade kunnat bli bättre, men får väl se om jag ändrar något!


Hoppas bara att jag kommer att använda den, annars är det ju lite onödigt köp + lite onödigt jobb :)

Idag regnar det ute! Sitter och fryser lite, trots att jag har långbyxor, linne, tre-kvarts-långtröja och tygväst på mig...brrr.

Ska iallfall stanna hemma idag, eller, äta lunch hemma idag. Det blir nog falukorv och makaroner!
Mums, det var jättelängesedan jag åt det, det var längesedan jag var hos mormor och morfar och åt mat rättare sagt..!

Postat av: Carina - inspirera

Jamenvisst - det där blev väl jättebra! Kul att fixa själv...

Kramen.

2011-08-15, 11:28:24 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: julia welander

såg bättre ut när du fixat den superfin <3 men jag har en superfuuul blogg skulle du vilja fixa den jag e super dålig på sånt eller kan vi va och så kan du hjälpa mig?? :)

2011-08-16, 21:57:57 - URL: http://myjulssanlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: