Husvagnsövernattning

Ska sova över hos Maria, i hennes mammas husvagn ikväll med några andra tjejer! Ska bli jättekul!
Jag ska möta Maria på hennes fotbollsträning vid 20.00 och sedan ska jag cykla med henne hem (till henne) och vid 20.30 så börjar själva övernattningen. Och sedan blir det korv!!! Mums!

Så nu ska jag väl börja packa lite. Jag har iallfall sovsäck, min brorsa kom över med den idag.
Så något att sova i är ordnat. Så nu är det bara pyjamas, kläder, necessär och vad man nu ska ha med sig kvar :) Så ska väl börja göra det nu då..!!

Så...

Postat av: Carina - inspirera

Det låter minsann som en härlig övernattning...mycket skratt och fniss kan jag tänka mig!

Ha det riktigt kul!

Kramen.

2011-08-18, 06:12:03 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: