Sjuk + regn

Har varit hemma från skolan idag. Har haft ont i huvudet, lite feber...lite allmänt sjuk och förkyld!
Hoppas jag inte smittade Mormor och morfar bara..var ju där när jag fick det!!

Har räknat matte och läst engelska, kollat på tv och myst idag. Slappat.
(är på diagnosen nu..har räknat 20 tal, och har 100% på de 23 glosorna vi har på glosor.eu..fast fick reda på att jag hade många fler :))

Har varit en jättetråkig dag idag (såklart), det har regnat, som det gör nu, och sedan är det ju aldrig kul att vara sjuk precis.

Men, men.. känner mig bättre nu, bara lite ont i huvudet...och trött.
Men annars, helt okej!

Hoppas väl på en skoldag imorron. Har ju fiol då oxå..första lektionen! Men får se hur jag mår!!

Postat av: Hilma

Hoppas du mår bättre imon.



Du kan ju annars bara gå på fiolen om du inte orkar vara i skolan eftersom de e första spel lektionen:)

2011-08-29, 18:07:33 - URL: http://elsasussi.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Inget kul att vara sjuk! Hoppas att du mår bättre snart!

Kramen.

2011-08-30, 06:13:15 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Madde

Vad trist att du är sjuk, jag vet ju hur mycket du tycker om att vara i skolan, Hoppas du kryar på dig snabbt... Kramar från oss alla

2011-08-30, 10:02:31 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: