Skola idag

Idag har jag varit på skolan...! Kände mig mycket bättre idag på morgonen- så jag satte mig på cykeln och cyklade ivåg :)
Upptäckte att jag missat mycket...måndagar är inte bra att vara sjuk på, tyvärr. Men det jag fått reda på är att:
Vi ska ha brännbollstunering imorron, hela förmiddagen...
Vi har engelskaläxa!! (okej...vi fick reda på det förra fredagen, men fick reda på vad vi skulle ha som läxa)
Vissa (Maria) har saknat mig...en dag??
Vi hade No igår. Så har missat mycket (tack vare det har jag fått extraläxa!)

Och sedan har jag spelat fiol...fick en läxa (där oxå :)) Can you feel the love tonight, ska bli kul att lära sig spela den!!
 


Nu ska jag börja med alla läxor...Östersjön, Engelska och fiolläxorna!



Postat av: Hilma

Ja den låten är väl rätt kul att spela:)

Men extra läxa är väl knaske inte jätte kul.....

2011-08-30, 16:26:03 - URL: http://elsasussi.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Inte är det kul att vara sjuk, och lite extraläxa blir det ju såklart...

Ska verkligen bli kul att höra dig öva fiolläxan...jag gillar verkligen den låten ;)

Kramen.

2011-08-30, 16:34:40 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: