Lite böcker, och om min dag

Har varit en bra dag idag! Skolan var helt okej, hade gympa idag! Gick sådär med höjdhoppet (måste bli mer säker....kändes inte helt rätt på någon av siderna heller :)), men killiboll (hur det nu stavas) gick helt okej, om man bortser från alla bollar jag fick på mig!!

Svenskan var VÄLIDGT stressig, går inte och förklara...vi hade typ repition om verb och vad det nu mer heter. Lite mer stressande en vanligt...

Och sedan vet jag inte vad vi gjorde...hade So tror jag. Vi pratar om Lagar och Regler- brott och straff!

Det var väl det vi har gjort idag, kanske något mer, som jag inte kommer ihåg...men sedan har vi ju haft raster oxå. Pingisraster :) Har inte varit med och spelat, vågar inte...men verkar rätt kul!

Ikväll vet jag faktiskt inte vad jag ska göra...läsa??


Håller på att läsa Mitt perfekta liv, har inte kommit så långt, men gillar Sarah Dessen så det blir nog jättebra!!
Hämtade Ingen sommar utan dig idag, vet egentligen inte vad den handlar om. Jag vet bara att det är fortsättningen till Sommaren jag blev vacker :)

Jo, men läsa och titta på tv blir det nog ikväll.
Vill ju komma en bit i Mitt perfekta liv!!

Postat av: Carina - inspirera

Idag har det varit lite höstigt ute... Mysigt att kura ihop sig i soffan med en bra bok...tur att biblioteket finns ;)

Kramen.

2011-08-24, 20:02:30 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Hoppas att böckerna är bra:)

2011-08-25, 20:21:57 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: