Högklackat ! Bågar ?

Kom precis hem från köpstaden. Har kollat på jättefina saker :)

Ett par jättesöta skor, lite hög klack kanske, men fick i foten och kunde gå i dem...jättefina somsagt!

Sedan gick vi in på Synoptik, behöver nya bågar...men vet inte vad...
Stora eller små bågar? Lila eller bruna? Både och? INGEN ANING!

Jag ska iallfall på synundersökning på torsdag, lite läskgit (synundersökningen alltså)...men det ska väl gå bra, men måste oxå välja bågar då....:( Ingen aning om vad jag ska ha....!! Men det går säkert bra :)

Iallfall, det var det vi kolla på...fast mycket mer skor!
Har lite ont i lilltån, brukar inte klämma in foten i högklackade skor!!! Men visst var de söta??

Postat av: WilmaH

Jättefina skor!

Lycka till på synundersökningen!

Hoppas du blir nöjd med dom nya bågarna!



//Wilma Håkansson

2011-08-09, 19:02:43 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Anne

Så snygga ! Är du lika skotokig som kusin Mia ;) Tyvärr tycker jag att höga klackar är jättesnyggt men mina fötter gillar inte det, synd!

Du passar bra i glasögon och därför tror inte jag att färgen spelar så stor roll, ta en du gillar. Om man gillar det man har på sig ser man vacker ut, det bara är så =) Men du är ju alltid snygg =)

Hoppas du får en bra dag! / Anne

2011-08-10, 06:52:21 -
Postat av: Carina - inspirera

Supersnygga skor! Och det finns massor av fina bågar...du passar ju i det mesta!

Ha en bra dag!

Kramen.

2011-08-10, 09:34:25 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: