14/12

Ja.. en helt okej onsdag.. Inget ovanligt!!
Vi har inte gjort något speciellt. Jag har haft:
Engelska
Svenska
Idrott/Svenska

Jag fick inte vara med på gympan.. eller fick och fick. Jag hade ont i halsen så mina lärare sa att det var bäst att sitta i klassrummet.

På första svenskan vi hade idag gjorde jag och 6 andra en teater, om en fattig familj, deras mamma (jag) låg i koma (..ja, hemma :) ) och helt  plötsligt dök det upp en tomtenisse som väckte mamman till liv och gjorde julen helt fantastisk! Den blev så bra så att vår lärare vill att vi spelar upp den för hela sexan nästa vecka.
För mig är det inte så närvöst. Jag ska bara ligga på fyra stolar och blunda. Sedan ska jag resa mig upp och säga:
- Vad fint det är här!
- Vilken tomtenisse?

Ja.. så svårt var det!


Ikväll ska nog jag, mamma och pappa på en julkonsert i Algutsrumskyrka, det är några kompisar (några som jag gick luciatåget med) som ska sjunga och spela julsånger... Det får man ju inte missa!!

Så nu blir det mat, och mys!

Postat av: Carina - inspirera

Vilken härlig konsert de var. En fin avslutning på onsdagen...

Kramen.

2011-12-14, 19:49:13 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se
Postat av: Anonym

Tisdag? det är onsdag

Bra dag

2011-12-14, 20:27:01 -
Postat av: WilmaH

Roligt med teatern!!

Jag var/är ju fortfarande sjuk, så vi kunde inte gå på julkonserten :(

Vi hade liksom tänkt göra det..

Men det får bli någon annan gång.

Kram.

2011-12-15, 13:38:32 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: