21 December

Okej.. nu kommer ett inlägg om.. det mesta!:

Igår (efter att Linnea, jag och Wima tränat) åkte jag och Wilma på filmkväll med klassen! Vi träffades hemma hos Malte och hade mysigt!
Vi kollade på film (the last airbender), lekte lekar och pratade!
Hade jätteroligt.. förutom att några killar skrämde livet ur mig när vi lekte kurragömma med dunk (i mörkret!!)




Idag har vi haft julkonsert (eller.. ja) i skolan.
Såklart va ju jag inblandad, som ni säkert har förstått.

Jag spelade fiol i min orkester.. tre jullåtar (Rudolf.. , Himeln i min famn, Ett barn är fött) och sjöng med Linnea, Wilma! 

Vi uppträdde två gånger (1a gången för lågstadiet 2a gången för mellanstadiet).. det gick bäst 2a gången-
jag (vi) tappade bort oss några gånger, men vi fick mest jubel då oxå! :)

Vi är så bra!!


Det är ju oxå snart jullov!! Det ska bli så skönt imorron..!! Jag ska visserligen till läkarn direkt efter, men det kan ju vara skönt ändå!
Det blir väl inga riktiga lektioner imorron, dansa runt granen.. julsånger??

Postat av: Carina - inspirera

Riktigt kul att göra något tillsammans hela klassen. Och att se på film och mysa är ju en jättebra idé!

Jag skulle så gärna vilja se ditt/ert framträdande idag...jag tror att ni gjorde det superbra ;)

Ha en trevlig kväll.

Kramen.

2011-12-21, 15:47:33 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Jag tyckte att det gick bra. Man blev ju LITE rädd när alla bara "Woooohooo!!!!" samtidigt, när vi hade sjungt färdigt..

Jag tycker att filmkvällen var mysig och kul! :)

Kram.

2011-12-21, 16:20:14 - URL: http://wilmahakansson.bloggsida.se
Postat av: Sofia - JULKALENDER!

tack :D

2011-12-21, 16:49:15 - URL: http://smnmode.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: