Fjärde advent

Det är faktiskt lite högtidligt idag.. det är ju lixom fjärde advent. Sista advent år 2011!!

När fjärde ljuset brinner vi hämtar julegran och alla barnen räknar dan före dan före dopparedan!



Jag undrar när vi ska "hämta" vår gran... men det kanske tillochmed blir idag... vem vet??

Igår blev det ju såklart jättetrevligt, och min tårta (som jag bakat, visserligen på beställning...men, men) var ju super, enligt mamma och pappa :) Så det kanske kommer någon bild på mästerverket! ?

Idag ska vi fira brorsans flickvän (hehe, min svägerska) som fyller 24 på måndag.. så blir en firarhelg, men det är ju bara mysigt!

Jag har oxå börjat småpynta lite och julat till det i rummet.. bytt gardiner, satt upp lite tomtar och jag kanske ska köpa mig en amaryllis.. så får vi se hur länge den lever!
Postat av: Carina - inspirera

Härligt juligt med sista advent!

Nu gäller det bara att mysa på...

Kramen.

2011-12-18, 10:54:04 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: