Grattis mormor !♥

Ja, då var det Lördag! Vad skönt med ledigt, faktsikt!
Idag efter lunch ska mamma och jag till biblioteket och till Köpstan. Mamma ska hämta planka och jag ska lämna böcker!

Grattar oxå Mormor! Hon fyller år idag!
 


De (Mormor och morfar) kommer hem från Kanarieöarna i eftermiddag, så hoppas de har haft det toppen!!
Vi ska hämta dem på flygplatsen och gratta henne idag! Så nu säger jag väl både välkommen hem och grattis!
Och vet ni vad?? DET ÄR HELT OTROLIGT!!
Det SNÖAR!!! Det stannar kanske inte på marken.. men det SNÖAR! Här på lilla Öland!
Jag tror att jag är i himmeln, eller, kanske inte. Men nu kanske det kan blir riktig jul :) Äntligen, snöa på!

Uppdatering:
Det har slutat snöa för länge sedan.. tusan oxå!!

Postat av: WilmaH

Ja, lite snö kom det. Fast det varade inte så länge.

Tusan också!!

Kram.

2011-12-17, 15:34:39 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Lite snö kom det men det var knappt att man hann med att se den...

Hoppas på något mer till julafton!

Kramen.

2011-12-17, 20:46:12 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: