Julgodis...bakning pågår

Mamma och jag hålle nu på och att baka julgodis (eller håller på..det står i kylen :) )

Det blir Tryffel med nötter och Knäck!



Detta är visserligen bilder på godiset när det inte är klart..men vem vet? Kanske kommer det upp bättre bilder!!
Men det verkar bli gott iallafall!!


Det har varit en bra dag idag..vi har haft Slöjd! Jippie! Jag hann rätt långt..fast blir klar nästa gång, hoppas jag.
Annars är det lite kört, sista gången nästa gång nämligen.

Vi hade oxå So-test. Tror att det gick rätt bra. Verkade så, man skulle svara på några frågor- fast inte som ett prov..på papper. Utan man gick fram grupp för grupp och sa några frågor som klassen sedan svarade på. Det var jättekul :D

Sedan så har jag och Wilma kläckt värsta ideen. Hehe, snodde rubriken från våra mail, där det står Världens Idè!
Jag, Wilma och Linnea ska sjunga denna låt:



Och alla tre ska spela gitarr till. Vi får se hur det går, men antagligen skitbra!!

Postat av: Carina - inspirera

Ja, det ser ju minsann supergott ut...hoppas att det smakar lika bra ;)

Kramen.

2011-12-06, 16:26:00 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Sofia - JULKALENDER! EN TÄVLING VARJE DAG FRAM TILL JULAFTON!

Nu ligger din länk uppe, klicka igen och få ytterligare en nästa gång :D

/ http://smnmode.blogg.se

Postat av: MADDISENJ

gud så gott med julgodis

2011-12-07, 12:48:01 - URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: