Kinect (eller hur det nu stavas)

Så.. då var denna dag slut.. eller nästan :)

Jag har bara haft trevligt! Jag och mamma/pappa skruvade upp några luckor på min hylla på morgonen innan mormor och morfar. Det blev jättefint (resultat kommer som bild någon gång under veckan..)

Sedan blev det julbord och släkten hos mormor och morfar, det var ju jättetrevligt som vanligt, vi åt tills vi nästan inte kunde andas och pratade och skrattade! Som det ska vara helt enkelt!

När vi gick hem fick vi oxå en inbjudan från min morbror att komma hem till de och ha det lite mysigt.. Så nu kommer jag därifrån.
Vi spelade Kinect och åt julgodis!!



Jag spelade blandannat golf!! Det var ju jättekul!!

Ingen som har detta och skulle vilja spela med mig? Alltså, någon nära mig.. så att jag kan komma och spela såklart :)
Maria... hade inte du Kinect??

Postat av: WilmaH

Ja, Maria hade väl kinekt (Y)

Låter som en väldigt trevlig dag!

God Jul

2011-12-25, 22:21:27 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: MariaP

Jag har kinect, men sa ju det på sms.

2011-12-26, 18:33:35 - URL: http://mittlivsommariaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: