Lite om min dag.. och julklänning!

Idag har jag bara haft svenska.. ja, roligt :) Jag och några kompisar satt nere på biblioteket och skrev på våra berättelser och läste- jag skrev. Jag blev klar med "Huset"! Jippie! Då har jag skrivit de 10 kaptilena!
Helt otroligt, jag trodde att jag skulle bli klar sist, fast jag blev det först istället!

Sitter och lyssnar på All I Want For Christmas Is You.
Jag vet inte om jag, Linnea och Wilma ska sjunga/spela denna längre..
Både Linnea och Wilma är sjuka just nu.. och jag vet inte vilken mailadress Linnea har.
Så hon kan inte få ackorden och texten.. och ja, jag är inte snabb nog på gitarr. Så vi får väl se om det bra eller inte. Vi kanske får ha en reservplan :O
Men.. ja, vi får väl se !!


Igår va Mamma och jag på julkonserten. De som sjöng är jätteduktiga..!
Tycker att de är helt fantastiska.. eller, ja, fantastiska!! Julstämmning helt klart!
Och alla var så fint klädda oxå.. juligt röda.

Förresten.. har ni något tips på julklänningar som inte är jättedyra? Jag skulle vilja ha en röd klänning till jul, men har ingen aning om hur jag vill ha den :)
Men kanske en sådan:


Fast nog lite rödare.. eller??

Postat av: WilmaH

Jag hoppas att det blir något iallafall. Med sången, alltså... Det hade ju vart roligt!!

Jag tycker att klänningen var väldigt snygg!

2011-12-15, 17:05:35 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Sv: Jag har svarat på mailen förresten!

2011-12-15, 17:14:02 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Tilda

Jätte fin tycker jag men kanske lite mer orange än röd?

2011-12-15, 17:55:41 -
Postat av: Jullan :)

Jag tycker att klänningen är ganska snygg, kanske du skulle vara lite rödare!

men du kommer att få en länk av mig till en hemsida!:)

2011-12-15, 18:21:23 -
Postat av: SOFIA

sv: OHJA det är asgott!! :D Du gillar det nog om du gillar puré ;)



Klänningen var jättesnygg tycker jag! Jag älskar orange hihi(:

2011-12-15, 18:59:41 - URL: http://sofiialindgren.blogg.se/
Postat av: fridha

vad har du gjort idag? :)

2011-12-15, 21:25:44 - URL: http://ffridhaborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: