Lite sent blogg den 7:e

Ja..ett snabbt inlägg. Är så trött så ska snart gå och lägga mig :)
Idag har jag vart med Wilma, vi gjorde läxor (Wohoo), vi spelade gitarr, matteläxan och, ja, det är väl det vi gjorde.. Jag har hunnit med engelskan och svenskan oxå!!


Har vart en jättetråkig dag idag...eller, alltså vädret. Det har varit kallt och blött hela dagen.
Vilket är jättetråkigt, fast iförsig. Det är ju faktiskt December!
Men, jaja.

Hoppas på att det blir en bra dag imorron. Vi har musik, svenska (fast vi har antagligen luciaträning då). Men man kan ju hoppas på att man får vara med på en vanlig lektion! :)

Ja.. lite fakta om dagen!
Nu blir det sängen.

Blir en gammal bild, men det går nog bra..lite sommarkänslor får man!!
Säger då "HA DET SUPER ALVA", hon ska till Thailand i en månad! Ha det gött

Postat av: Carina-inspirera

Ja, idag blir det tidigt i säng...känner mig riktigt grå i regnvädret! men lite julgodis till har jag fixat idag.

Kramen.

2011-12-07, 20:40:26 - URL: http://Inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: