Tisdagen den 27:e (ps. SIMS??!)

Första riktiga jullovsdagen idag då!!
Ska snart ut och gå, kanske ta lite foton oxå! Så man får något att visa här på bloggen :)

Mamma ligger hemma och har ont i huvudet och pappa är hemma och, tja, jobbar.. så en riktig jullovig dag med hela familjen här!!


Jag fick ett Sims 3 i julklapp (mitt andra har krånglat), tack Brorsan!!
Så installerade det idag, det FUNKAR!!

Nu har jag bara ett problem... vad är pengarkoden??
Min sim är pank och huset ser skit ut, hehe, så pengarkoden? Och hur får man upp rutan man skriver den i?

Okej låter lite desperat och konstigt, men jag har faktiskt inte spelat sims på jättelänge :)
Tro mig!!

Postat av: Tilda :D

Pengar koden är: motherlode



och för att få upp där du ska skriva tar du pilen som är över ctrl och så tar du ctrl och c och håller in det

2011-12-27, 18:37:05 -
Postat av: WilmaH

Japp, som Tilda sa! :)

2011-12-28, 12:19:25 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Sofia

Jag spelar oxå sims 3!! Är beroende haha :D Koden motherlode ger simmarna 50 000 kronor, och koden kaching ger simmarna 1000 kronor! :)

2011-12-28, 20:39:14 - URL: http://sofiialindgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: