Tjuvarnas Jul, årets julkalender

Exakt, just nu (tidsinställt inlägg) börjar första avsnittet av Tjuvarnas jul, julkalendern är 2011. Det är ju 1:a December idag!! VAKNA ALLIHOPA


(bilden kommer härifrån, vad jag vet iallfall)

Huvudrollen spelas av Gustaf Hammarsten som ficktjuven Kurre som träffar sin åttaåriga dotter Charlie, spelad av Tea Stjärne, för första gången under julsäsongen. Julkalendern är tänkt att vara i Charles Dickens anda och spelades in på Skansen och lägenheter från 1800-talet. Julkalendern är skriven av Stefan Roos och Per Simonsson. Andra skådespelare är Elisabet Carlsson och Claes Månsson- taget av wikipedia

Just nu vet jag inte om jag tycker om själva julkalendern. Men antagligen gör jag det :)

Men kan väl passa på att önska er alla en jättebra 1:a December
Postat av: Carina - inspirera

Jag tror att den kommer att bli riktigt spännande...och mysigt är det ju att äta frukost framför TV:n ;)

Kramen.

2011-12-01, 07:55:30 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Tror att den blir Ok iallafall!

Hoppas spännande...

2011-12-01, 18:26:30 - URL: http://elsasussi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: