Bilder från Växjö

Eftersom att jag har berättat om att jag var i Växjö så ska jag oxå visa några bilder!
Fotgoraferna är väl Jag, Pappa och Mamma...


Den lilla killen gymmar lite :D (går fortfarande inte att vända, men ni ser väl vad det är!)


Stora pojken spelar wii (?)


Lär Pappa att spela (gick väl ganska bra :P)


Lär MIG att spela wii. (gick kanske inte jättebra...)


Och sedan finalen. Där nästan alla är med :D
Min hand, Albin, mamma och lilla Axel med solglasögon, COOL

Det var väl alla bilder :D Jag hoppas att ni gillar dom!

Puss&kram ♥

Postat av: Carina - inspirera

Riktigt busig är han den där storebrorsan! Men härligt trevligt och gott hade vi det...

Kramen.

2011-02-27, 10:21:58 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Madde

det var underbart att träffa er,,,, du var superfin i dina gula öronhänge & matchande outfit, förstår att du är nöjd med dem.

Coolt mode det är i vår, tycker jag !!

Som ni säkert hajade så var det en kille som hade saknat & gillar er alla supermycket,,, tror knappt att jag har sett honom så uppspelt =) Nu är det inte långt kvar till sommaren,, hoppas vi kan träffas nån mer gång innan & planera lite semester,,,

Kram från oss alla...

2011-02-28, 08:52:48 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: