Bio & övernattning

Igår så såg ju jag och Lina "Trassel". Den var riktigt kul, och sorglig....det var många barnbarn med mor/far-föräldrar där, men vi satt och gapskrattade och grät iallafall :D

När vi kom hem så bestämde vi att jag skulle sova hos Lina :D
Hennes brorsa skulle till någon kompis och sova där så det var bara jag, Lina och hennes mamma.
Vi såg på Karate kid hemma hos henne...den var oxå bra!
Vi hade trevligt och på kvällen så somnade vi snabbt, vid 22.20!

Idag vid 12.30 så hämtade pappa mig och efter att jag nu har bloggat ska mamma och jag och handla, vi ska ha filmkväll idag (mycket film?!) det blir (jag har egentligen ingen aning och vad den heter men ungefär) "Jakten på den försvunna skatten!". Det ska bli kul!

Jag har fortfarande inga "riktiga bilder". Så ni får se en bild på...


Trassel. Under filmen satt jag och tänkte på,  HUR MYCKET SHAMPOO GÅR DET ÅT??
Inte för att det är mitt problem men ändå :D

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Det låter verkligen som Sportlov! Härligt att göra sånt som man inte gör annars!

Kul med filmkväll ikväll - hoppas det blir mysigt =)

Kramen.

2011-02-24, 16:18:50 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: JC!

Haha!

Jag har inte sett trassel men Bella och pappa såg den, de sa att de hade sett er!

Har tänkt på att starta en egen blogg, men jag börjar lite smått med en film och bok blogg!

Kolla gärna in den, Kramis jullan<33

2011-02-24, 16:46:19 - URL: http://flippflop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: