De två senaste dagarna, hittills

Igår var det en "resande dag". 
Vid kvart i åtta vaknade jag och gick upp, jag åt frukost och duschade. 
Vid niotiden satte vi oss i bilen och åkte till kosta outlet.

Vi åt lunch hos farmor och farfar i Lessebo, det var trevligt, då fick jag ju träffa dom på sportlovet i år med :D

Efter det åkte vi till Röda huset i strömbergshyttan. Mamma kollade på "containerkäder", och köpte en klänning...

Vi åkte till Växjö och hälsade på båtkompisar där, dom har fått en till liten pojke, som dom döpte till Axel. Brorsan heter Albin :D
Vi hade trevligt och åt daimtårta och tacos, spelade wii (var det de tro?) gissa vem som vann varenda gång?
Och vilken som kom sist varenda gång? 
När vi kom hem så var klockan tio, jag kunde inte öppna ögonen...!

Idag så har jag väl inte gjort något speciellt.
Mamma och jag åkte till Kalmar och shoppade lite.
Jag köpte en datormus! Jippie, bara så ni vet. Det är JÄTTEBRA att ha en mus :D
Jag ska sedan till Lina, om några minuter! 


Detta är vad jag har köpt under lovet!
1. En MUS
2. Klistermärken till musen om den var tråkig
3. En bok (Mitt hopplöst normala liv)
4. Hela serien av Twilight (jag fick alla av mamma, men man kan väl ta åt sig äran. Det är ju jag som ska läsa dom)
5. Gula örhängen (I onsdags efter bion)

Det var väl allt!
Pok  ♥
Postat av: Carina - inspirera

Javisst hade vi en urtrevlig dag! Så kul att pappa också kunde ta sig lite sportlov ;)

Jag är också jättenöjd med alla inköp vi har gjort...nu är vi färdigdressade inför vårens alla festligheter!

Kramen.

2011-02-27, 10:21:04 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: