Lördag


Jag vet, jag vet. Jag har mycket sådana här bilder, men jag gillar dom. Så det förblir så :D

Jag känner mig bättre idag! Ingen feber, men lite ont i huvudet och trött, men det kan bero på att jag är uppstressad över min simsfamilj. Jag spelade precis.
Pappan stod i tre timmar och skulle mata babyn men gjorde ingenting. Han stod hela dagen och ville duscha, men det gjorde han inte....Dumma datorspelsfigurer :(

Jag ska njuta av min lördag, tror jag. Jag ska väl bara ta det lungt, öva på speak up- jag har ingen aning om vad jag ska prata om. Eller kanske, lite...!

Pok ♥
Postat av: WilmaH

Just det! Jag har glömt Speak Up!!!! :O



Trevlig Helg! <33

Hejdå!♥

2011-02-12, 13:11:45 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Vad skönt att du känner dig bättre!

Härligt med helg...

Kramen.

2011-02-12, 15:10:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: