Förra årets bilder

Jag satt och kollade lite på våra bilder sen förra året. I Januari.
Jag hittade bilder på när jag, mamma, pappa, och Alexandra med familj gick över isen till Getterö.


Vinterskor? Tänk om Alexandra :)


Vinterskor, som dom ska vara. SÅKLART är dom Mina!


Normalt?

Ja, lite bilder som kanske inte är tanken "Vilka fina bilder! Vem är fotografen"....
I Detta fall är fotografen min mamma eller pappa. Jag tror på mamma.
Vi hade mysigt iallafall. Om man inte trillade så mycket, OCH fick blåmärken över nästan alla kroppsdelar :)

Men en bild som faktiskt är lite normal. På tre tjejer.


Visst hade vi mysigt om man bortser från blöta strumpor och blåmärken!
Vi låg där och åt korv och lyssnade på Bumbibjörnarna....

Pok ♥

Postat av: WilmaH

Roligt att få lite tillbaka-blickar från förra året :)

Min storasyster och hennes förra klass var där på klassresa fast på sommaren så att de paddlade kanot dit istället för att gå på is ;) Du sa ju att du trillade mycket på isen ... jag tänkte på "Bambi på hal is" hihi :D



Ses ju idag <33

Hejdå- Bambi på hal is, haha!♥



2011-01-07, 10:46:22 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Haha, jag minns när de satt och grillade mina strumpor. De blev så grillade så det blev hål i dem.

Och jag har fortfarande inte skaffat mig ett par riktiga vinterskor...

2011-01-07, 22:31:20 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: