Friday ♥

Det är fredag nu!
Eller idag är det fredag!



Jag och mamma har varit på ÖoB och handlat lite smpåsaker och på My´s blommor och köpt tulpaner (tills imorron, det är tulpanensdag!) och en blomma, vas och guldstenar till mig. Det blir riktigt bra ;)

Sången blev som vanligt. Jättekul. Två var inte med. Men vi klarade det galant utan dom....!

Jag har äntligen kommit på hur man kopplar upp min mobil till datorn och kan ladda över låtar! Jey!
Jag har laddat över:

. Hey stephen, taylor swift
. Tim McGraw, taylor swift
. Mine, taylor swift
. Fearless, taylor swift
. Our song, taylor swift

. Decode, twilightsoundtrack

. When I look at you, Miley Cyrus
Musik i min smak :)

Jag tänkte lyssna på min musik när jag läser lite senare idag. (Eller imorron :P)
Det är alltid lika skönt!
Jag är på fjärde kapitlet i Twilight, När jag hör din röst. Jag är lite arg på Edward! Han kan inte bara flytta sådär :)

Idag har vi haft ett NÄSTAN oförberätt prov. Det var alltså inte oförberätt, men alla trodde att det var ett glosprov på engelska. Men det var ett textprov på engelska. Jag är nöjd med min insats....

Ja, det var väl det. Jag ska nog läsa lite. Jag tycker den är bra hittils. Kanske blir sämre, eller bättre!

Pok  ♥
Postat av: WilmaH

Hoppas att den blir bättre :)

Jag är med Hannah och vi har precis sätt Eclipse ... jättebra, tycker jag.

Hannah säger: Den var bra :D



Det var det jag (vi) ville säga :)

Hejdå!♥

2011-01-14, 17:11:39 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Fredag är en riktigt skön dag och kvällen tycker jag är ännu bättre :)

Låter som ett skönt tidsfördriv att lyssna på musik och läsa...

Trevlig helg!

Kramen.

2011-01-14, 19:25:17 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: