Have a Purr-fect day

Jag har vaknat nu. Jag tog en liten sovstund i en trekvart :P
Jag fryser och är trött nu, men det går nog bra! Jag har ju ögonen öppna och bloggar så!

Mamma och jag har varirt i stan idag! Jag köpte (eller pekade ut!) ett linne, ett halsband och ett par örhängen. Örhänget är en ring med ett J på och på halsbandet hänger det ett J- matchar :)
Jag är nöjd med mina inköp (utpekningar!)!

Jag ska ju bort senare idag. Jag vet vad jag ska ha på mig, vilket är bra... Det ska bli kul!



Pok ♥
Postat av: WilmaH

Skönt med helger!

Jag tränar förfullt med "Waka Waka" och "Heal The World". Jag har säkert tränat tre timmar (minst) idag!! Fast inte i sträck men,jaja.

Så jag kan de rätt bra nu tycker jag :)

Det är svårt med dem Afrikanska (eller vad det nu är) orden du vet "Biggie Biggie Mama", men jag kan det rätt bra, det också!! <33

Jag tänkte gå ner nu och kolla hur det går för Alicia o Mamma som gör efterrätt :D



Ha Det...Du Vet...BRA! <3333

Hejdå!♥

2011-01-29, 17:19:48 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Tilda

kul atg få lite saker

kan du lägga ut en bild på va du ska ha på dig i kväll????

2011-01-29, 17:44:19 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: