Mordförsök


Alvar Johansson betraktar förödelsen i Färjestadens sporthall. Mordbrandsförsöket var ytterst nära att lyckas. Något som hade blivit oerhört kostsamt för kommunen. En ny hall hade gått löst på cirka 25 miljoner... (FOTO: MAGNUS ANDERBERG)


FÄRJESTADEN
Någon gång under natten till måndagen försökte någon alternativt några sätta eld på Färjestadens sporthall. Mordbrandsförsöket skedde i flickornas omklädningsrum och som räddningschef, Bengt Andersson, uttrycker det:
– Det var rena turen att inte byggnaden blev helt övertänd.


Detta handlar om vår gympasal...vi fick alltså inte ha gympa där idag :)
Der är lite läskigt faktiskt, eftersom att det var planerat. Men ja, det hände inte något farligt iallafall!

Skolan var väl okej, känns lite konstigt att man hade lovdag igår...!
Fiolen var oxå okej, jag kunde alla låtar, vilket är positivt :)

Jag ska nu: Träna på, fiolläxan, sångläxan och engelskaläxan!
Pok  ♥

Postat av: Hannah

Jag gillar inte bränder! Usch!!

2011-01-27, 18:23:41 - URL: http://celloinmyblackheart.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Usch! Vad hemskt det ser ut!

Vilka idioter som tänder eld på en gympasal!!

Tänk om dem inte får fast dem ... tänk om det är någon i typ sexan som inte gillar skolan, och så tänder han eld på gympasalen. Fast ... nej, det är inte trofärdigt.



Ha Det Bra! <33

Hejdå!♥

2011-01-27, 19:15:38 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/
Postat av: Carina - inspirera

Så otroligt läskigt och onödigt!

Jag kan tänka mig att det känns lite konstigt när man är ledig mitt i veckan...det blir liksom ingen ordning på dagarna :)

Men imorgon är det fredag - skönt!

Kramen.

2011-01-27, 19:17:14 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: tilda

allså vem är det de undra jag det är iallafall en idiot

2011-01-27, 19:39:41 -
Postat av: Alexandra

Usch, vad läskigt!



Kram

2011-01-28, 14:33:20 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: