Pannkaksfrukost

Min dag började väldigt bra, jag fick nämnligen några pannkakor till frukost. Av lilla Mamma!
Riktigt gott  ;) 


Detta är alltså inte en pannkaka som jag åt i morse utan en bild som jag hittade på Google, mina pannkaker såg väl mest ut som vanliga pannkaker med lite sylt på. Vilket är helt normalt ;)

Jag gjorde diagnosen idag, när jag kom till skolan. Efter ett tandläkarbesök.

När jag kom till tandläkarn behövde jag inte ens säga vad jag hette när jag skulle anmäla mig.
Jag satte bara in foten innanför dörren och då sa hon:
"Jag anmälde dig när du kom, så varsågod och sitt!"
Smidigt och enkelt.

Men tillbaka till diagnosen:
Jag hade alla rätt! Jippie! Jag är nöjd med mig själv faktiskt! Jag trodde att jag hade några fel så jag blev glatt överraskad :)

På fiolen gick det väl bra, jag fick en ny låt i läxa och vi pratade lite, Lotta och jag.
Nu har jag bara en fråga. Vilka "barnlåtar" finns det?! Jag har nämnligen fått i uppdrag att ta reda på några!
Vi har redan "Sjörövarfabbe" men behöver en till, eller flera! Vi ska uppträda för typ dagisbarn. En liten turne!
Innan jag gick till fiolen från skolan så satt Julia och jag och spelade lite kort...rätt kul och trevligt :)

Jag har oxå fått läsa upp för Speak up. Det gick toppen! Jag fick läsa om den några gånger men fick mycket applåder och beröm från läraren. Han blev överraskad ;)

Det var väl allt. Jag tänkte läsa lite och öva på glosor och fiol...
Pok ♥

Postat av: Carina - inspirera

Ja, så blev det en bra dag när pannkakor startade dagen! Men det lär ju inte bli någon vana precis...

Låter som om du har haft en riktigt skön dag även om tisdagarna blir ganska långa!

Kramen.

2011-01-18, 20:26:08 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Ja, det är kul när man får beröm av Lasse :)

Det fick jag också, han sa "Synd att vi tog dig först för att nu blir det svårt för de andra att vara bättre!" fast på engelska, och det blir man ju alltid glad över, ellerhur? Du vet ju hur det känns :) Du vet Wilma & Jonna= BÄST! ;)



Ha Det Nu Super!

Hejdå!! <33

2011-01-19, 16:01:20 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: