Twilight utläst

Nu har jag läst ut den! Den efterlängtade boken...När jag hör din röst!
Jag tyckte den var bra men inte lika bra som den andra boken eftersom att det inte handlade om Edward och Bella utan Jacob och Bella...

En bild som jag gjorde:


Jag tror inte att jag ska kolla på filmen NU men kanske snart ;)

Jag ska bara fråga eller påminna dig Hannah! Jag vet inte om du läser detta, eller ditt sms eller din kommentar, men. Är du färdig med boken? Kan du ta med dig den imorron?! Eller ska jag låna på bibblan?! 
Ja, lite frågor att besvara!

Jag lyssnar nu väldigt mycket på Twilightsoundtracket "Bellas lullaby" som Edward spelar till Bella! Men den får ni väl höra någon annan gång :)

Pok ♥
 

Postat av: Carina - inspirera

Spännande med bra böcker! Härligt att krypa upp i soffan med en bok när vintermörkret är som svartast...

Kramen.

2011-01-21, 06:52:47 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: WilmaH

Bra kämpat med boken :)

2011-01-21, 14:48:37 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: