Våffel(eftermiddag)

Nu har mamma och jag precis ätit Våfflor, Gottigottgott!





Mamma och jag gick ner till Köpstan och kollade på skor och köpte ingredienser till våfflorna.
När vi kom hem så ställde vi oss nästan direkt och bakade...
Eller, mamma bakade och jag var en fantastisk Hämttjej :)
Nästa sats med våfflor får Joakim och Pappa. Dom är vid båten, grejar lite tror jag!

Jag har inte gjort något mer... Jag har gått till Köpstan och bakat. Slappat, kallas det!

Pok ♥

Postat av: Alexandra

Mamma stekte bananpannkakor för bara en liten stund sen och det var underbart gott. Men nu kommer jag vara sugen på våfflor resten av dagen...



Kramar

2011-01-08, 16:41:27 - URL: http://underbaraalex.blogg.se/
Postat av: WilmaH

Åh, Jonna!

Varför måste du påmina mig om våfflor?

Jag blir ju bara sååå sugen!!!

Kolla min blogg ... jag har ändrat lite och tänkte fortsätta nu, Hejdå!♥

2011-01-08, 21:46:46 - URL: http://livetenligtwilmaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: