Hemma!!

Nu är vi hemma! Vi tog oss upp till Uppsala iår! Det var en jättebra semester! 

Det blev inget bussande idag, det blev båtande istället :)
Vi tog båten hem från Hasselö i det fina vädret. Istället för att tillbringa dagen i en buss (vilket jag inte hade något emot...)
Äntligen kommer jag att få sova i en riktig säng, eller min vanliga, mjuka, sköna säng...YES!
Och nu sitter jag i en riktig kontorsstol, som är så skön :) Vad fint vi har det i vårt hus!

Jag har hunnit med att fira Joakim (grattis igen!) och träffat mormor och morfar. Vi fikade i samma hus, så det är inte så konstigt. Joakim fick av mig, i present: Solkräm, och After sun. Det ligger en historia bakom detta, men jag orkar inte skriva den. Så ni kan ju tänka lite på det...eller inte :)

Jag har oxå hunnit med att lämna 3 böcker på biblan, och hämta 3 böcker igen. Så nu har jag 5 böcker till att läsa ut. Vilket ska bli väldigt enkelt, för de ingår i serier jag gillar. Förutom en: Mycket mer än så

Nu ska vi iallafall åka till båten, och lasta hem mer. Kanske kommer det bilder på saker jag fått av mamma (glömde plånboken hemma, ojdå.)

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

En härlig dag har det varit idag...mycket sol och båtåkande och så ett födelsedagskalas när vi kom hem! Och nu blir det mys framför tv:n som vi inte har gjort på snart 3 veckor ;)

Kramen.

2011-07-27, 20:11:56 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: