Pizza

Nu har jag gjort pizzadeg...nu står den på jäsning i ca. 30 min, vilken väntan :)
Senare ikväll ska vi ha pizza, som ni kanske förstår! Jag tror att vi skulle bjuda mormor och morfar, men vet inte om det är jag som blandar ihop det...!


Men hoppas inte vår får ögon, ögonbryn, händer och fötter. Det räcker ju med vanlig pizza!

Gummibåts-sjösättningen gick toppen, och jag fick ro en liten bit iallafall, men det blev inte som jag tänkt, jag styrde oss runt i cirklar...mmm. Så bra var jag på det :)

Jag har nog packat det mesta nu, eller några kläder solar (torkar) nu i solen så att de kan komma med på min lilla resa! Lite oranga, gröna och blå saker :D

Ja, ja. Om vi åker imorron gör jag ett "HEJDÅ-inlägg" så, hörs

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Ser fram emot en god pizza utan ansikte...

Det blir bra fredagsmys i pack-hysterin ;)

Kramen.

2011-07-08, 16:31:34 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: © ISABELLA | www.iisabellaeriksson.blogg.se

Svar: Tack! Övning ger färdighet! :D

2011-07-08, 18:38:53 - URL: http://iisabellaeriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: