Trosa, staden

Ligger nu i Trosagästhamn, blåser JÄTTEMYCKET!! Det ska börja regna ikväll oxå, blir en mysarkväll med kortspel och tända ljus..hamburgare blir det nog oxå! Gottgott. Har ni varit i Trosa någon gång??? Jag har ju det...nu, och några år till, vet inte exakt. Det är en fin stad, tycker jag, det har ett roligt namn iallafall ...eller ur? Hur har ni det där hemma då? Jag har ju ingen aning...något nytt skvaller? Jag har iallafall fått ett kusinbarn ( på mammas sida ), lilla Kevin :D Ska bli kul att få se honom i ( real life! ) verkligheten... Fast vi har ju en liten kille med oss ( i den andra båten ), lilla Axel ( 7 månader ) så söt...men så högljudd ibland. Men, är man bebis så är man... Söt är han... Jaja, jag, ska väl återgå till att lyssna på blåsten, och slappa.. ( som jag sa, det blir ihop skrivet alla rader ändå, även att jag trycker enter, förbaskade lilla iPad...det är iallafall snyggt i redigeringen ). Pok
Postat av: Tilda

Jag har varit i trosa

det är en fin stad

2011-07-14, 16:44:05 -
Postat av: Carina-inspirera

Javisst, blev det en ganska bra Trosadag trots blåsten;)

Kramen.

2011-07-16, 08:46:21 - URL: http://inspirera.bloggasida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: