Cykeltur i Färjestaden

Nu har jag cyklat till mormor & morfar och ätit lunch, till biblioteket och lämnade en bok och lånade en bok, sen har jag bara cyklat en LÅNG väg hem. Eller, ungefär över hela färjestaden. Eller iallafall halva. Eller några vägar jag kände till :)

Jag stannade och plockade en liten bukett med några blommor. Som heter....., typ tusenskönor. Eller???


Jag ska sätta den i min mugg, i mitt rum, på mitt skrivbord! Det är helt klart midsommrig. Enligt mig!

Jag har faktiskt bäddat idag, och kanske inte städat. Men jag vet inte om jag ska göra det idag....jag har ju några dagar på mig. Imorron tror jag att jag och Lina skulle va. Men jag tror ändå att jag äter hos mormor och morfar. Fast jag vet inte om vi ska äta tillsammans (jag lunch, hon frukost :P ) men vi får se imorron.

Jag såg på Sommarlov idag. Och lite på bolibompa innan, alltså herregud (okej, låter lite konstigt alltså herregud ) men, talande FULA åsnor, eller skulle likna det iallafall (Fast jag tror att en var en gris) Men ja, det kanske är både små och stora barn som är målgruppen, iallafall på Sommarlov. Men talande fula grisåsnor. Jag skrattar ihjäl mig :d (ni som känner mig, fattar hur jag menar. Jag skrattar ju åt allt)
Och på bolibompa kippte någon kille en gräsmatta med en sax.

Det var väl lite, sommarlovsdag!

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

Sommarlov är härligt - och att äta frukost med en FUL åsna är väl inte det sämsta ;)

Underbart fint foto...

Kramen.

2011-06-22, 07:06:32 - URL: http://inspirera.bloggsida.se
Postat av: Hilma

Jag tror att blommorna heter prästkragar men är inte säker:P

2011-06-23, 08:59:17 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: