Det är 23°C ute, vill bada

Skolan idag har varit helt okej, vi har väl inte gjort något speciellt... vi har fått tillbaka våra historiaprov (hehe) jag är väl rätt nöjd, jag kunde väl vetat mer, men jag fick: 46/49...jag hade kunnat få 48. Men somsagt, jag är nöjd :d
Vi har övat på sommarsången, Sommartider, och klassen har lyssnat på I´m yours. För att Jag, Wilma och Linnea ska sjunga den. Och då ska hela femman vara med i lite kanon på slutet, men de fattade inte, vilket vi inte hller gjorde...så vi får öva mer på det...

På syslöjden har jag börjat maska av mitt lilla provstick, det är väl helt okej. Jag kanske inte hinner med Lin-grejen. Men då är det så ;)

Nu är det 23 grader ute...SÅ skönt. Jag har solat/läst lite.

Det kommer bli varmt att spela fotboll idag...puh.
Hoppas vi bara inte gör armhävningar, det kan inte jag. Då blir det ju ännu svårare! Snälla inte!! Eller, egentligen gör det inget

Har oxå fått reda på att jag ska hålla ett litet tal på skolavslutningen. Vi som har varit elevrådrepresentanter ska hålla ett tal. Eller tal och tal. Vi ska säga en mening var, min mening är:

Efter vårt långa lov vi sedan syns i sexans korridor....

Jag LÄNGTAR till skolavslutningen, det ska bli så kul...och efter sommaren (när vi har haft vårt sommarlooooooov) så börjar vi sexan (6B). Vi blir äldst på skolan! Sedan slutar vi skolan, och börjar på en ny :d

Det var väl lite om min dag...min varma, sköna sommardag :O

Och just det, det ska bli kul den 13 juni....då är det LÄRARNA vs. 6-ORNA I FOTBOLL
Ett gott skratt förlänger livet

Pok ♥


glöm inte tävlingen, vinn en glasstrut (klicka på bilden för att komma till tävlingsreglerna och anmälningen)

Bara åtta dagar kvar
Postat av: Hilma

Ja klart du ska vara nöjd med ditt resultat på historia provet!!

Jag vill bara skriva att på fotboll gör man ärmhävningar VARENDA gång som lite träning men väm vet!!? Iallafall good luck:-D

2011-06-08, 18:06:22 -
Postat av: Jullan! <3

Nice!<3 jag vet det var jätte varmt!



POK Jullan

2011-06-08, 19:40:21 - URL: http://flippflop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: