Första doppet år 2011

Har nu varit med Lina, vi cyklade till Möllstorp, och tog årets första dopp :P
Ja, jag doppade mig faktiskt, den 6/6- 2011
Jag har tyvärr inte något bildbevis, men om ni inte tror mig, fråga Lina.
Hon doppade oxå sig, fast vi tyckte det var kallt (vilket det faktiskt var) så vi åkte hem igen, och jag märkte att hela min vänstra häl blödde. När vi kom hem tog mamma om mig och min häl, jag har ingen aning om vad som har hänt, det ser visserligen ut som om att jag har blivit biten av något. Men inte vad jag vet har jag blivit biten av något/någon... :d

Det blir nog ingen fotboll ikväll för min del, jag tror att jag tar lite ledigt!
Jag ska ju till skolan imorron, då måste man ju få vila ut lite...eller?! Det är ju nationaldag oxå, man kanske inte gör något speciellt, men det är ändå nationaldag :D

Lina och jag bakade oxå sverigekladdkaka, jag tyckte att det hade varit roligt med en färgadflorsockerflagga, alltså i sveriges färger, men det tyckte ingen annan, eller iallafall inte dom som jag bakade med...

Det har varit en jättebra dag hittills, nu ska jag sätta mig och sola lite, med En prinsessas dagbok 5 (Prinsessa i rosa) i handen och Hannah Montana / Miley Cyrus i öronen och bara slappa! :thumbup:


Vet ni vad det är på tv idag? Jag tänkte att jag ska kolla på något, men vet inte....just det, det är måndag. Fast det är inte Äntligen hemma då va?
Jaja.

Pok ♥
Tio dagar kvar...längtar!


klicka på bilden för att komma till rätt inlägg att kommentera på, fast bara om ni ska vara med i tävlingen förstors !

 
Postat av: Veronica

Jag har bara doppat mig halvvägs, hehe

2011-06-06, 20:46:36 - URL: http://veronicasadventure.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej :) Vad kul du verkar ha haft det :)

Nu har jag startat en ny blogg igen! kolla den gärna<3

2011-06-06, 21:15:30 - URL: http://peterssonhannah.blogg.se/
Postat av: Mikaela

Hej! kikar in och önskar dig en fin dag :)

2011-06-07, 09:23:02 - URL: http://mikaelafranssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: