Fredag

Ja, då var sista fredagen i femman avklarad. Eller iallafall några timmar, 15 för att vara exakt :d
Det har väl varit helt okej, jag var bara med de två sista lektionerna, för att jag har varit på Ladan och spelat vår sommarkonsert, nu är det Sommaruppehåll för fiolen, det ska väl bli lite skönt tycker jag...
Fast det har regnat jättemycket idag. Jag vaknade med regn utanför mitt fönster, och det har väl regnat lite hela tiden sen dess, och det har bara varit 15 °C idag, hittills!

Men det har varit helt okej hittills!

Nu ska jag väl åka till stora biblan, Joho, och lämna tillbaka en bok (prinsessan) och få några av mina böcker jag har resarverat. Nu ska vi läsa, hela sommaren lång :D


Pok ♥
Sex dagar kvar


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: