Klänningen..!

Så, då var den sista dagen i femman avklarad :D
Vi har mest packat och övat på sångerna!
Sista lektionen gick alla ner till hamnen, och badade, åt glass (vi fick rabatt) och hade riktigt kul. Det är faktsikt väldigt varmt i havet, eller iallafall väldigt skönt!

Jag lovade ju att jag skulle visa klänningen, eller outfiten jag ska ha på skolavslutningen....och här ska ni få se hur jag ska se ut :D


Tomatfärgad klänning, blommiga skor och vit kofta, jag ska oxå ha röda små örhängen med små rosor i :D
Jag ska till frissan senare idag. Då ska jag förhoppningsvis klippa topparna, platta håret och få en inbakad fläta i luggen! Hoppas på det :cool:

Ja, ja. Jag tror att ni får lite mer fakta om min skolavslutning senare, eftersom att jag kommer bli väldigt nervös!
Och kanske att ni får lite bilder från skolavslutningen oxå, på vänner och sådant!

Pok ♥

Glöm inte tävlingen, vinnaren dras imorron

Exakt, just nu 9 timmar 47 minuter

Postat av: Nora

Så söt du är Jonna =) <3<3

2011-06-16, 19:21:46 -
Postat av: Carina - inspirera

Du är urtjusig i din röda klänning...riktigt fin!

Ha en underbar kväll.

Kramen.

2011-06-16, 21:18:55 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: