Nationaldagen i sverige

Idag är det ju Sveriges nationaldag! :thumbup:

Nationaldagen firas till minne av dagen då Gustav Vasa utsågs till Sveriges kung 1523. Även 1809 och 1974 års regeringsformer utfärdades den 6 juni....bla, bla bla...



Men idag ska Lina och jag va, och förhoppningsvis så ska vi baka något att fika med, kanske i blått och gult?!!
Eller en bakelse med en flagga i kanske blir bra, fast det skulle ju bli kul med nagot extra   :D
Jag behover val inte oroa mig precis, men lite kul hade det vart.

Nu ska jag ta och 'ta frukost, s[ jag bloggar senare igen, hoppas jag
:D


bokstaver som jag har pa min dator har forsvunnit, sa jag anvander a, o och sadana bokstaver istallet
Pok ♥
Tio dagar kvar


   



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: