Oknö

Jag är nu hemma från Oknö, där jag hade trevligt med mormor, morfar, mamma, pappa, mina två morbröder med fru/flickvän

Det var kul. Vi åt jättegott, både på resturangen, lunchen och fikat vi fick :D
Vi shoppade loss lite i Mönsterås. Jag fick/köpte en knapp och vita tights...jag shoppade loss väldigt mycket känner jag. Fast jag köper ju nästan aldrig nåt, så det är helt normalt.

Ikväll blir det antagligen Elefantprinsessan, och kanske läsa i Bree Taners andra liv. Den är fakiskt riktigt spännande!

Ingen bild idag, jag vet inte vad som passar till detta inlägg :D
Men mina bilder från Oknö kommer väl imorgon, inte så många..lite på mig (eftersom att det är min släkt vill jag inte lägga ut så många bider som möjligt på dom) och lite naturgrejer...

Pok ♥
Postat av: Jullan!<3

Okej!

Vad roligt du måste ha haft det!

Ska till Mormor och Morfar idag, hihi! <3

2011-06-20, 11:55:53 - URL: http://flippflop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: