Övernattnig med Lina

Lina och jag har sovit över igår, fast hon sitter ju här nu då... 
Lina kom efter fotbollsträningen och vi målade en skylt tills ikväll...
Hon och Caisa ska sälja bullar+kakor+kaffe+läsk (det blir 20 :- faktiskt) i hamnen ikväll nämligen!
Vi gjorde priserna lite oläsbara, men om man ska köpa något får man väl gå fram och titta på vad det står :d


Eller ser ni vad det står för priser? (längst ner i vänstra hörnet)
Eftersom att man inte ser, ska vi göra en till skylt. Fast med kanske lite större text. På just priserna :blush:

Vi kollade på Bee movie igår kväll, fast jag somnade ialltihop så vi fick se om några scener i slutet, men bara en fråga. Hur normalt är det med bin som kan prata, och är med i en rättegång :question:

Aja, det blir väl bra tror jag... jag bloggar väl mer sen. Om vad vi har gjort!

Pok ♥
Fjorton dagar kvar tills sommarlovet börjar

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: