Regn :thumbdown:

Nu regnar det där ute, ute i naturen..där fåglarna kvittrar

Jag har nu gjort engelskaläxan och läsläxan, räknas den om man bara läser i fem minuter...? Jag vet inte, men min bok tog ju slut, vad skulle jag göra! Jag har alltså läst ut En prinsessas dagbok 5 (En prinsessa i rosa),


jag har fattat namnet nu, så smart som jag är!

Hon går på Examensbalen i en rosa klänning, och hon är en prinsessa...
En prinsessa i rosa :D    
 
Jag och mamma har oxå nu limmat, med limpistol, fast lite pärlor på ett vitt vikt A4- papper. Eller vi har limmat ett hjärta på ett papper som jag sedan ska ha i min ram, som ska sitta på min fotovägg.. alltså, vi har gjort ett mästervärk. Och jag satte dit pärlorna!

Jag tror att det blir lite plugg ikväll, du vet engelskarepliker....jag kan nog alla, fast inte när jag ska komma in!

Pok ♥

Glöm inte min tävling, du har till den 17:e på dig

Nio dagar kvar...

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: