SOOOOOL

Vi har nu suttit och ätit sill, köttbullar, nypotatis och gräddfil med gräslök= Midsommar/sommar mat :D
Det var jättegott, såklart. Till efterrätt blev det jordgubbar och grädde/grädde och jordgubbar! Det var ju också supergott. Och sen solen på det, perfa. Jag har legat här och solat lite, va skönt.


Tog bilden med min mobilkamera, så kanske inte den bästa, men man ser att det är en sol, ett flygplan och en blå himmel. Sommarkänsla. Tänk att det bara är 4:de juni :P


Jag som solar, fotograf: Farfar

Det var väl lite info. Jag tror att bilder på trädgården (fina lila blommor och rosor) och jordgubbarna kommer senare...ha de gött i sola

Pok
Fortfarande bara tolv dagar kvar

Postat av: Lina

Härligt!

2011-06-04, 20:46:54 - URL: http://thelizy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: