Sovit över med Lina!! BADAT

Lina och jag har sovit över nu! Eller, hon kom till mig vid nio-tiden igår (efter fotbollsträningen) och vi kollade på en film! Ramona and Beezus! Den var jättebra tyckler jag!
Den handlade om en lillasyster Ramona som hade VÄLDIGT livlig fantasi, och hennes storasyster Beezus (som spelades av Selena Gomez) Den var väldigt rolig!

Idag har det varit jättesoligt och varmt här på öland! Lina och jag har cyklat ner till Möllstorpcamping tre gånger och badat....det har faktiskt varit ganska varmt i havet idag!
Jag har bränt min rygg, och eftersom att jag har haft bikini hela dagen har jag ett märke efter knuten...haha :)

Annars har jag inte gjort så mycket....Lina cyklade hem vid nio, så jag har mest badat, solat, skrattat, pratat och så!

Ja, hoppas på mer uppdatering imorron. Fast då är jag vid mormor och morfars sjöstuga från klockan ett....

Pok ♥
Postat av: Carina - inspirera

En solig och varm dag blev det...hoppas dagens Picknick blir lyckad...

Kramen.

2011-06-29, 06:40:12 - URL: http://inspirera.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: